2014-05-15 21:18:44

Prijateljstvom protiv nasilja

Tjedan s učenicima i djelatnicima iz OŠ Marija Bistrica.

10 učenika i tri djelatnika posjetilo je našu školu i od 5. do 9.svibnja 2014. boravilo je u našoj školi, upoznali su Grad Zagreb i obišli veliki dio znamenitosti našega grada.

U nastavku možete pročitati što smo radili i gdje smo sve bili i uživati u mnogobrojnim fotografijama.

Ponedjeljak, 5.5.2014.

Veseli kombi Marije Bistrice sa svojim učenicima uplovio je u luku Račkoga 4 točno u 10.00. Nakon prvih zbunjenih pogleda učenici su brzo prihvatili putne torbe svojih novih prijatelja te pohitali doma raspremiti se i vratiti u školu na ručak. U 13.00 zaputili smo se plavim brodom ( ZET-ovim tramvajem ) prema zagrebačkom ZOO.

Tamo smo nastavili razgovor, upoznavanje, fotkanje ,uživanje u suncu , razgledavanje životinja i odradili radionicu (o zaštićenim životinjama) Crvena uzbuna

Utorak, 6.5.2014.

Jutro smo proveli u mirnoj luci (školi) na doručku te poslije nj u 11.30. smo se zaputili u učionice gdje su i profesorice iz Marije Bistrice

održale svoje sate našim učenicima.

Barbara Sipina, učiteljica iz vjeronauka upoznala je učenike naše škole  sa svetištem Marija Bistrica, Lela Babić, tjelesni s novim testovima u nastavi tjelsne i zravstvene kulture.

Nakon ručka započeli smo svoju šetnju ka Gornjem gradu gdje je svaki učenik naše škole pripremio par rečenica o znamenitostima Gradeca.

U 13.30 primljeni smo u Sabor gdje smo uz stručno vodstvo gđe. Jasenke Šarlije šetali, fotografirali, ispitivali i slušali o našem parlamentu.

Srijeda, 7.5.2014.

Novi dan započeli smo šetnjom donjim gradom i upoznavanjem njegove jezgre: šetnja Jurišićevom, Trgom, Bogovićevom ( traženjem planeta, upoznavanje spomenika), Oktogon, Cvjetni trg, Ilica…

U Ilici 25 svoje gostoprimstvo i izvrstan razgovor nam je pružio gosp. Slavko Borac koji nas je naučio sve o stipendijama i izvrsnosti, te kako učiti i zašto!

Laganom šetnjom stigli smo do  Dolca, zagrebačke kumice Barice, te zagrebačke prvostolnice i ljepotice, naše katedrale. Upoznali smo nj unutrašnjost i cijelu je obišli zajedno sa sakristijom u koju samo malobrojni imaju mogućnost ulaska. Vraćajući se posjetili smo našeg Šenou.

Četvrtak, 8.5.2014.

Jutro smo proveli u školi u klasičnoj nastavi , a poslije podne nas je dočekalo pravo iznenađenje. Svoje gostoprimstvo pružio nam je zagrebački gradonačelnik  gosp. Milan Bandić, sa svojim suradnicima. Osigurao nam je vožnju Zagrebačkom Uspinjačom, domjenak i hrpu televizijskih i radijskih intervjua. Poslušao je naš projekt kojim se bavimo već godinama i pohvalio ga i na našu radost , a njegovo zadovoljstvo pozvao nas je sutradan na ručak.

Večer smo proveli kulturno se uzdižući na našoj likovnoj i glazbenoj večeri gdje su učenici naše škole  odsvirali nekoliko skladbi te izložili svoje radove. Dok je škola gost prezentirala svoj dosadašnji rad, podarila nam nekoliko recitacija te opustila nježnim zvukovima gitare.

Petak, 9.5.2014.

10.00. misa za našeg blaženika Ivana Merza, posjet njegovom grobu, molitva i cvijeće započeli su zadnji dan našeg druženja u Zagrebu. Župnik Ivan Matić blagoslovio je sve prisutne i poželio im puno zdravlja, suradnji i druženja.

Koje se odmah nastavilo već u 11.00 sati u učionici informatike u izradi PowerPoint prezentacije cijelog tjedna.

U 12.00. napustili smo školu i organiziranim prevozom ZET-a posjetili Zagrebačke fontane, Bundek, poigrali se u parku i zatim uživali u ručku kojim nas je počastio gradonačelnik.

Već u 16.00. započeo je veliki tulum na Zrinjevcu kojim smo proslavili dan škole Dr. Ivana Merza s temom „Što ću biti kad odrastem“, gdje smo poslušali i vidjeli uratke svih razreda naše škole. Glavni i odgovorni čovjek te ideje je bio i ostao gosp. ravnatelj  Zvonko Piljek  koji je odlučio kad naraste i odraste postati kapetan!!

U 18.30. smo brisali suze i mahali maramicama u želji da vrijeme što prije prođe i da se naš susret što prije ostvari za tri tjedna u Mariji Bistrici.

Fotografije mozete pogledati ovdje.