2022-10-02 10:03:40
Europski dan jezikaProjekt povodom Europskog dana jezika (26.9.)
Nastavni predmeti uključeni u projekt:
- engleski jezik (Vedran Vojnović, Ljubica Santo, Goran Brkić, Milenko Brkić)
- njemački jezik (Yvonne Jurin)
- talijanski jezik (Katarina Mistrić)
- latinski i grčki jezik (Goran Osmanović)
Ciljevi projekta:
- osvijestiti važnost učenja jezika
- poticati razvoj pozitivnog stava i uvažavanja posebnosti kultura različitih govornih područja
- razviti sposobnost sagledavanja i prihvaćanja sličnosti i razlika među kulturama
- poticati aktiviranje osobnih potencijala na kreativan i inovativan način
Fotografije možete pogledati ovdje.
ENGLESKI JEZIK
Hello! Živjo! Sziasztok!
Učenici sedmih razreda obilježili su Europski dan jezika i u sklopu nastave engleskog jezika upoznali dva jezika iz susjedstva - slovenski i mađarski. Osim zanimljivosti o slovenskom i mađarskom, naučili su i nekoliko korisnih svakodnevnih izraza, pripremili prigodan kviz i svoje novostečeno znanje prikazali na panou učionice broj 9 i sve to uz prof. Ljubicu Jerković Santo.
učenici 3.a i 3.b razreda pod vodstvom učitelja Vedrana Vojnovića, povodom obilježavanja Europskog dana jezika, izradili su hrvatsko-englesku (ili englesko-hrvatsku) abecedu.
Talijanski jezik
Koliko jezika znaš, toliko ljudi vrijediš. - Quante lingue parli, tante persone vali.
U ponedjeljak, 26. rujna, učenici 4.c razreda su na satu Talijanskog jezika prigodnim radovima obilježili Europski dan jezika – Giornata europea delle lingue. Cilj je promicanje učenja stranih jezika i upoznavanje i poštivanje drugih kultura.
U opuštenoj atmosferi crtali su zastave nekih europskih zemalja i glavna obilježja i znamenitosti istih. Naučili su i talijanske nazive tih zemalja spajajući ugodno s korisnim.
Njemački jezik
Europski dan jezika učenici 6.a i 6.b izborne nastave njemačkog jezika obilježili su na više načina. Sami su mogli birati što žele raditi, te žele li raditi sami ili u grupama. Njihove ideje su bile zanimljive i kreativne. Potražili su germanizme u hrvatskom jeziku; intervjuirali razrednicu, članove obitelji, te čak i prolaznike u centru grada; pisali pozdrave i korisne izraze na nekoliko jezika te na kraju pokušali odgovoriti na pitanje „Zašto učiti njemački jezik?“.
Na satu latinskog i grčkog jezika učenici sedmih razreda su radili plakate: grčki alfabet i poznate latinske kratice i izreke.
|